Üzleti feltételek

ÜZLETI FELTÉTELEK

 

FOGALMAK MEGHATÁROZÁSA

-eladó– a www.bloomrobbins.hu online áruház üzemeltetője (Bloom Cosmetics, s. r. o., Bernolákova 7897/11, 811 07 Bratislava, Azonosítószám: 51228637)

  • Vásárló – természetes vagy jogi személy, aki üzleti kapcsolatban állt az eladóval
  • termék – a www.bloomrobbins.hu online áruház által kínált termékek
  • rendelés - az oldalon szereplő választás alapján kért termékek

 

  • MEGRENDELÉS ÉS A MEGRENDELÉS TÖRLÉSE

  • A megrendelés annak megerősítése alapján jön létre, amely az online áruházban történő megrendelés folyamata során történik. A vevő a megrendelés elküldésével megerősíti, hogy egyetért az online áruház üzleti és vásárlási feltételeivel, valamint a személyes adatok feldolgozásával. Az üzleti feltételek a megvalósult megrendelés, azaz az adásvételi szerződés szerves részét képezik.

     

    A MEGRENDELÉS TÖRLÉSE:

    A vevőnek jogában áll bármikor indoklás nélkül lemondani a megrendelést annak kötelező megerősítése előtt. A megrendelés kötelező megerősítését követően csak abban az esetben, ha az eladó nem tartja be a megállapodott szállítási feltételeket.

    Az eladó gyakorolja a megrendelés törlésének jogát, ha a megrendelést kötelező módon nem lehet megerősíteni (pl. hibás telefonszám, nem elérhető, nem válaszol az e-mailekre stb.), vagy ha az árut már nem gyártják, nem forgalmazzák, vagy jelentős a termék árváltozása. Ebben az esetben az eladó felveszi a kapcsolatot a vevővel, hogy megállapodjanak a további lépésekről. Ha a vevő már fizetett a termékért, vagy annak egy részéért, és a fenti helyzetből kifolyólag már nem érdekelt a termék megvásárlásában, a befizetett összeget 15 naptári napon belül visszajuttatják bankszámlájára vagy készpénzben a címére. 

     

  • ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL
  • A Fogyasztóvédelmi házaló kereskedelem és a távértékesítésről szóló törvény (törvén 108/2000 sz.) § 12 törvénycikk rendelkezései értelmében  joga van elállni a szerződéstől, az ok megjelölése nélkül, a csomag átvételének napjától számított 7 munkanapon belül, vagy a szolgáltatási szerződés megkötésével. Szükséges, hogy az elállással kapcsolatos levél és a termék egyaránt a megadott határidőn belül eljusson az eladóhoz.

     

    ELJÁRÁS:

    Tötlse ki az Elállás a szezrődéstől nevű űrlapot (a kész vásárlásról) a megadott időtartamon belül – a termék átvételétől számított 45 napon belül együtt a termékkel (csak a bontatlan és sértetlen csomagokra vonatkozik), a megrendelés számával és annak dátumával, és adja meg bankszámla számát IBAN formájában, ahová utalhatjuk a visszatérítendő összeget.

    A csomag visszaküldése: Vigye el a csomagot bármely Z-POINT állomásra, kérje a Visszaküldés szolgáltatást és adja meg a 91339380 ID kódot. Az adott Z-POINT egyaránt a feladási hely kell, hogy legyen. A személyzet átveszi a csomagot, az ID kód alapján létrehozza a címkét és ráragasztja a csomagra. A feladó nem fizet a visszaküldésért.

    A csomag visszaküldése után a törvény szerint visszautaljuk az összeget, legkésőbb
a szerződés elállásától számított 14 napon belül, viszont a vásárló áll minden költséget
a csomag visszaküldésével és átvételével kapcsolatban (például postaköltség). Ez azt jelenti, hogy csakis a csomagok ára kerül megtérítésre.

    Fontos tudnivaló: Ha vissza szeretné küldeni a csomagot, fontos, hogy a termék használatlan és sértelen legyen, az eredeti csomagolásban, egészben kell, hogy legyen együtt a vásárlásról szóló dokumentummal. Kérjük, hogy a csomagot ajánlva és biztosítással küldje el, mivel nem vállalunk felelősséget elvesztéséért a hozzánk vezető úton. A fent említettek valamelyikének nem berartása esetén sajnos nem leszünk képesek jóvá hagyni az elállást a szerződéstől és a termék a feladó költségeire visszaküldésre kerül.

     

    GARANCIA:

    a megrendelt áruk megfelelő mennyiségének és típusának kiszállítása, a megrendelés időpontjában megadottak szerint, az ügyfél megrendelése alapján a megrendelt áruk megfelelő csomagolása az áruknak a megbeszélt időszakon belül (a feladás ideje kb. 7 nap a megrendelés létrehozásától és kötelező megerősítésétől számítva. Ebben az esetben a vevő lemondhatja a megrendelést, vagy más feltételekben és eljárásban állapodhat meg, ha a vevő nem emel kifogást az új szállítási határidő ellen, úgy tekintik, hogy egyetért vele.)

    • adószámla kiállítása és elektronikus elküldése
    • az áruk hibáival kapcsolatos panasz joga az alkalmazandó jogszabályok szerint
    • jog az áru átvételének napjától számított 7 munkanapon belül indoklás nélküli elállásra, valamint a visszaküldött termékekért fizetett ár visszatérítésének joga a szerződéstől való elállástól számított 15 napon belül.
    • a megrendelés elfogadása az interneten keresztül az internetkapcsolat nem szándékos meghibásodása miatt
    • posta okozta egyéb technikai problémák a megrendelt áruk szállításának késése miatt
    • a szállítmány egy részének esetleges át nem adása, amely a szállító (gyártó) hibájából következett be bármilyen korlátozás vagy a forgalmazási jogok törlése, vagy egyéb előre nem látható akadályok miatt

     

    NEM VÁLLALUNK FELELŐSSÉGET A:

    • a megrendelés elfogadása az interneten keresztül az internetkapcsolat akaratlan meghibásodása miatt, vagy egyéb technikai problémák miatt
    • késés a megrendelt áruk szállításában a posta miatt
    • a szállítmány egy részének esetleges át nem adása, amely a szállító (gyártó) hibájából következett be bármilyen korlátozás vagy a forgalmazási jogok törlése, vagy egyéb előre nem látható akadályok miatt

     

  • A SZÁLLÍTÁS HATÁRIDEJE ÉS HELYE

    • A teljesítés tárgyának (megrendelt áruk) leszállítása a megrendelés kötelező érvényű visszaigazolásától számított 15 munkanapon belül történik, a termékek elérhetőségétől és az eladó működési képességeitől függően, kivételes esetekben a szállítási idő hosszabb lehet, miután ebben megállapodott az eladó a vevővel.
    • Az átvétel helyét a vevő megrendelése alapján határozzák meg. A teljesítés tárgyának a megadott helyre történő eljuttatása a szállítás teljesítésének minősül. Az áruval ellátott szállítmány mindig tartalmazza a számlát.
    • Az áruszállítás Magyarország egész területén a GLS futárszolgálattal történik.

     

  • SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

  • Az online áruház használatával Ön elfogadja az Önre és vásárlásaira vonatkozó információk összegyűjtését és felhasználását a fent meghatározott feltételekkel. Az online áruház üzemeltetője vállalja, hogy a megadott adatokat nem adja át harmadik feleknek, vagy egyéb módon kereskedelmi célokra használja fel az adatok tulajdonosainak beleegyezése nélkül. A megadott személyes adatokat csak a vevő és az eladó közötti tranzakció végrehajtására használják.

    Az üzemeltető vállalja, hogy személyes adatait a vevő kérésére, indoklás nélkül is törli a vevői adatbázisból.

     

  • VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

  •  A termékek az e-shopunk katalógusának böngészésével választhatók ki

    Online megrendeléskor kérjük, adja meg a következő információkat:

    • Név és vezetéknév, szállítási cím. Egyaránt kérjük, adja meg telefonszámát és e-mail címét is.
    • A számlát a vevő az e-mailcímére kapja meg az áru értékének kiszámításával az áru kisszállításakor.

     

    GARANCIA IDŐSZAK (24 HÓNAP)

    • A garancia nem vonatkozik az áru használata során létrejött általános elhasználódásra (vagy annak részeire) és a fogyasztási cikkekre. Ezért az áru rövidebb életartamát nem lehet hibának tekinteni és reklamálni sem.
    • A terméket használó személyek jótállási idejét nem a Polgári Törvénykönyv határozza meg, azt az adott gyártó határozza meg. A weboldalunkon feltüntetett jótállási időszak kizárólag a fogyasztókat szolgálja. A vevőnek csak akkor van joga kicserélni az árut, ha ez a hiba jellege miatt nem aránytalan.

     

  • FIZETÉSI FELTÉTELEK

  • A fizetés napja azt a napot jelenti, amikor a vevő befizetését jóváírják az eladó számláján.

     

    A TERMÉK ÁRA

    1. Az eladó fenntartja a jogot az árak előzetes értesítés nélküli megváltoztatására
    2. Minden kedvezményt a www.bloomrobbins.hu weboldalon feltüntetett árból számolunk
    3. A termék árához hozzászámoljuk a termék kiszállítási díját
    4. A termék árához hozzászámoljuk a postaköltséget.
    5. Az online áruházunkban feltüntetett árak az áruk megrendelésének idején érvényesek. Fenntartjuk a jogot, hogy tipográfiai hibákat és árváltozásokat kövessünk el az árfolyamváltozás, az infláció jelentős növekedése vagy az ellátás feltételeinek jelentős változása esetén a termelők és más árubeszállítók részéről.
    6. Az eladás igazolása egy számla, amelyet elektronikus úton küldünk az ügyfél e-mailjére, és amely egyben kézbesítési és garanciakártyaként is szolgál.

     

    Fizetés a termékért

    • A vevő az alábbiak szerint fizethet a termékekért:
    • átutalási megbízással vagy befizetéssel az eladó bankban vezetett számlájára
    • kártyás fizetéssel paypal-on keresztül 
    • Az áru kiszállításával kapcsolatos díjjak
    • A DPD / Express One futárszolgálattal történő szállítás ára 990.- Ft, 18.000.- Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.
    • A Csomagküldő átvevőhelyre történő szállítás ára 600.- Ft, 18.000.- Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.

     

    PANASZ ELJÁRÁS

    1.  Küldjön egy e-mailt, amelyben megadja a termék típusát és a hiba leírását.
    2. A következő lépésekre vonatkozó információkat 24 órán belül (munkanapokon) elküldjük Önnek. 
    3. Küldje el az árut a megadott címre az előírt űrlappal együtt, amelyet a weboldalunkon talál.

     

    Fontos, hogy a panaszhoz igazolást is csatoljon a vásárlásról. Bár a vásárlást más dokumentumok is igazolhatják (bankszámláról történő fizetés esetén a bankszámlakivonat), a vásárlási bizonylat hiánya bonyolíthatja a fogyasztó panaszát.

     A reklamáció sikeres elintézésének a kijavított termék átadása, lecserélése, vagy a reklamáció elutasítása, a szerződéstől való elállás esetén pedig a pénzvisszafizetés bizonyul.

     

  • ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

  • A jelen Általános Szerződési Feltételek által nem szabályozott kapcsolatokra a Polgári Törvénykönyv, az elektronikus kereskedelemről szóló törvény, a belső piac állami fogyasztóvédelmi ellenőrzéséről szóló törvény a fogyasztóvédelmi ügyekben, a 634/1992. Sz. módosítva. Az e feltételek be nem tartásából eredő esetleges vitákat a Kereskedelmi vagy Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései szabályozzák.

    A vevő kijelenti, hogy a megrendelés teljesítése előtt elolvasta ezeket a feltételeket, és teljes mértékben egyetért velük.